JBL tekent Martin Garrix als nieuwste ambassadeur

Martin Garrix is de nieuwste superster die zich als ambassadeur aansluit bij JBL. Martin is een van de jongste en meest succesvolle DJ's en producers van het moment. De gedeelde passie voor het creëren van memorabele momenten met muziek maakt Martin en JBL een perfecte match. Tijdens de samenwerking met JBL zal Martin betrokken zijn bij verschillende productlanceringen, evenementen en campagnes.

Als hoofdact op de grootste festivals, samenwerkingen met wereldsterren en oprichter van zijn eigen platenlabel, heeft Martin Garrix een indrukwekkende carrière. Over de samenwerking met JBL zegt hij: "JBL is al een lange tijd mijn go-to audiomerk, dus ik vind het geweldig dat ik mezelf nu een officiële ambassadeur van JBL mag noemen. Ik ben altijd omringd door muziek en met mijn vele reizen ontbreekt een JBL speaker natuurlijk nooit in mijn koffer. De kans om creatief met hen samen te werken kon ik dus echt niet aan me voorbij laten gaan."

"Wij hebben gezien hoe Martin met zijn passie, enthousiasme en ongekende energie grote menigten een moment van intens geluk kan laten beleven. Bij JBL creëren we dezelfde ervaringen door het beste geluid te bieden dat mensen over de hele wereld met elkaar verbindt", zegt Nadin Mulder, Marketing Director bij HARMAN EMEA. "We zijn blij om Martin als ambassadeur aan boord te hebben. Hij brengt een energie met zich mee die onze JBL-fans over de hele wereld zal aanspreken en enthousiasmeren en we kunnen niet wachten om deze samenwerking tot bloei te zien komen.''



Met deze samenwerking voegt Martin Garrix zich bij een indrukwekkende selectie JBL-ambassadeurs, waaronder voetballers Virgil van Dijk en Lucas Hernandez en muziekicoon Bebe Rexha, waarmee Martin Garrix de hit 'In The Name Of Love' uit 2016 heeft.
Share |