Paylogic presenteert tijdens ADE nieuw logo en website

Iets meer dan 10 jaar na de oprichting van het ticketingbedrijf Paylogic, krijgt het een geheel nieuw uiterlijk. De rebranding van Paylogic wordt tijdens het Amsterdam Dance Event uit de doeken gedaan.

Paylogic spreekt in een verklaring niet van een nieuwe koers, maar wil 'de bestaande koers nog beter op de kaart zetten met nieuwe oplossingen'. Het ticketingbedrijf krijgt onder meer een verfrissend nieuw logo, nieuwe pay-off en ook een nieuwe website.

"We zijn al vanaf dag ??n met meer dan enkel tickets verkopen bezig geweest", zegt Jan Willem van der Meer, de CEO en medeoprichter van Paylogic, "Ons hogere doel is altijd het "empoweren" van het event zelf geweest en via veelzijdige e-commerce-omgevingen krachtige verkoop en dataverzameling te cre?ren. Voor ?n samen met onze klanten, "together" zoals we dat ook benoemen in ons vernieuwde imago. Waarbij de organisator immer volledig in de driver-seat zit en Paylogic zorgt dat alles van A tot Z vlekkeloos verloopt".

Het afgelopen jaar zijn onder vele andere AMF, Awakenings en Electric Zoo (New York) overgestapt op Paylogic Shops. Ook rockfestival Dour uit Belgi? en Amsterdam Dance Event maken gebruik van de diensten van Paylogic.

Het systeem van Paylogic kan inmiddels ongeveer 1.000 transacties per seconde aan en heeft afgelopen jaar een record gezet van 250.000 transacties in minder dan 5 minuten. Over 2017 verwacht Paylogic ruim 280 miljoen euro aan transacties te verwerken.Bron: Entertainment Business
Share |